loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیرعلی بازدید : 210 چهارشنبه 1390/07/20 نظرات (0)

خانم ها:

همسرش کنارش ایستاده خیلی سنگین و مودب  : متاهل

آقایون:

اول از همه بگم که ما شاالله ماشالله درباره این کلمه کم نمی یارن !! بعضی هاشون هم خیلی خیلی پرو تشریف دارن !!

به نظرم جالبه بهتره برید کلیه موارد رو در ادامه مطلب بخونید

خانم ها:

دختره  تنهاخیلی سنگین و مودب : مجرد

همسرش کنارش ایستاده خیلی سنگین و مودب  : متاهل

دوستش کنارش ایستاده  از روی خجالت یه لبخند کوچیک : مجرد !!

دخترک تنها : اگه خدا بخواد بزودی !!

مادر کناره دختره ایستاده : مادرش جواب می ده ان شالله پیدا میشه !!

پدره کناره دختره: شوهر می کردی بهتر نبود !! دختره با اخم به پدره نگاه می کنه !!

دختره تنها : اگه بود که الان اینجا نبودم !!

آقایون:

اول از همه بگم که ما شاالله ماشالله درباره این کلمه کم نمی یارن !! بعضی هاشون هم خیلی خیلی پرو تشریف دارن !!

پسره تنها خیلی سنگین و مودب : مجرد

همسرش کنارش ایستاده خیلی سنگین و مودب : متاهل

همسرش کنارش ایستاده با خنده طوری که میشه دندوناش رو شمرد : پس این کیه کنارم !!

دوستش کنارش ایستاده ، دوستش عوض پسره جواب میده : کی به این زن میده !!

پسرک تنها : یه نگاهی می کنه به من و سرش میندازه پایین و میگه : مجرد!!

مادرش کنارش ایستاده ، مادرش عوض پسره جواب میده :  این چه وقت زن گرفتنشه ، هنوز بچست!! چه خبره !!

پدره کناره پسره : خیلی مودب و سنگین طوری که معلومه برای پدرش احترام زیادی قا ئله میگه: مجرد !!

طرف سنش خیلی بالاست  فکر کنم 50 سالش بود ،خوب تو خاطرم نیست ، ولی همین حدودا بود. به جای اینکه بپرسم مجردی بهش میگم : متاهلی؟ میگه : نه بابا بهمون زن ندادن فعلاً که موندیم !!

یه پسر هم بعد از شنیدن این جمله که از زبون بنده در اومد که گفتم : این پسرا وقتی می رن سربازی نصف عمرشون بر باد فناست یه سال از زندگیشون همینجوری می گذره !! توی همین یک سال می تونن درس بخونن یا برن سرکار، اگه نبود فکر کنم بهتر بود.

همکارم که متاهل آروم بهم میگه  : اشکال نداره اتفاقاً براشون خوبه  سربازی آدمشون میکنه !!

پسره که گویا یه کم از حرفها رو شنیده میگه: ما بریم سربازی دخترها تنها میشن  پس کی میخواد کنار اونها باشه!!

من و همکارم سرمون میندازیم پایین و آروم می خندیم ، طوری که رومون نمیشه نگاش کنیم !! همکارم به جای پسره خجالت کشید!! واقعاً هم خجالت داره بعضی ها چه رویی دارن !!

در این بین یکی از خانم ها که مادر یکی از پسرهاست میگه : ببخشید شما مجردید!!!!!!

دلم میخواست بگیرم خفش کنم !!!

این بود جوابهای که از خانم و آقایون این مدت شنیدم !!

پ.ن: تعجب نکنید این تنها یکی از کوچکترین چیزی بود که باید ازشون می پرسیدم!!

پ.ن: یه چیزی که خیلی بد بود اینکه چقدر وضعیت خرابه !! قضیه این بود که اگه بخوام از100درصد نمره بدم 90درصد افراد درباره سوالی که می پرسیدم، شاغلی؟ می گفتن : بیکار...............!!!!! واکثر افراد مجرد !!!!!!!!

برگرفته از وبلاگ : dokhtareironi1.blogfa.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 223
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 413
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 1,373
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,333
  • بازدید ماه : 2,333
  • بازدید سال : 64,102
  • بازدید کلی : 518,908