loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیرعلی بازدید : 258 شنبه 1390/09/05 نظرات (0)

 

به همسرت بگو: « دوستت دارم » ، وقتی بهش بگی « دوستت دارم » بهترین کادو رو بهش دادی.

واژه دوست داشتن را بیشتر برای همسرت هزینه کن.

از ابراز مهر و محبت خجالت نکش ، مهر و محبت نباید توی دلت بماند.

به ادامه مطلب برید

به همسرت بگو: « دوستت دارم » ، وقتی بهش بگی « دوستت دارم » بهترین کادو رو بهش دادی.

واژه دوست داشتن را بیشتر برای همسرت هزینه کن.

از ابراز مهر و محبت خجالت نکش ، مهر و محبت نباید توی دلت بماند.

زیبایی همسرت را ستایش کن.

از عشقت برای او هزینه کن ، نه فقط از ثروتت.

او شکستنی است ، مواظب باش او را نشکنی.

تو باید تکیه گاه خوبی برایش باشی.

با بحث و جدل او را خسته نکن.

خسیس نباش ولی ولخرجی هم نکن.

خشن نباش مقتدر و با صلابت باش.

با او همدردی ، همدلی و هم حسی کن ، چون باعث آرامش او می شود.

وقتی حرف می زند روزنامه و... نخوان و با اشتیاق به حرفهایش گوش کن.

وقتی حرف می زنه ، نگو "خب بعدش؟ " چون همسرت احساس می کنه دوست داری زودتر حرفش تموم بشه.

وقتی اشتباه می کنه ، مستقیم و صریح بهش نگو که تو اشتباه می کنی. بلکه خیلی آروم و با ملاحت راه حل رو بهش یاد بده و بگو " فکر نمی کنی اینکار بهتره "

پیش از انتقاد ازش تعریف کن.

از دست پختش تعریف کن.

گاه گاهی براش هدیه بخر ، حتی در حد یک شاخه گل.

غیرت داشته باشد ، اما بد گمان نباش.

هر وقت خواستی غیرت ورزی کنی ، بهش بگو تو مثل گل پاکی ، اما هرزه چشم ها کم نیستن.

هر وقت بهت شک کرد ، با صداقت و مهربانی مطمئنش کن.

همیشه بهش بگو: "من خوشبخت ترین مرد روی زمینم"

 بهش بگو : " تو بهترین و زیباترین همسر دنیا هستی "

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 283
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 522
  • بازدید ماه : 522
  • بازدید سال : 62,291
  • بازدید کلی : 517,097