loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
َآزاده بازدید : 405 دوشنبه 1390/10/26 نظرات (1)

خدا عاشقیم گناه بود

انتخابم اشتباه بود

جرم من تنها تو دنیا

عاشقی با یه نگاه بود

وقتی دیدم و شکستم

پای غصه هاش نشستم

جونمو جلوش گذاشتم


ادامه راه دلداگی رو طی کن...

خدا عاشقیم گناه بود

انتخابم اشتباه بود

جرم من تنها تو دنیا

عاشقی با یه نگاه بود

وقتی دیدم و شکستم

پای غصه هاش نشستم

جونمو جلوش گذاشتم

وقتی گفت که خیلی خسته ام

قسم خورد که باهاتم

به خدا سر به هواتم

پای اون قسم نشستم

گفتم که پا به پاتم

قسمم داد که بمونم

تردیدامو بسوزونم

قسم و خوردم و بهم گفت

اونو از خودم بدونم

بعد از اون همه کسم شد

نفسش با  نفسم شد

به خدا از همه دنیا تنها داشتنش بسم شد

با غمش گریه میکردم

خندشو زنده میکردم

واسه لحظه های تلخش به خدا گله میکردم

اولا چه مهربون بود

محرمای همزبون بود

اما خیلی زود عوض شد

یه جوری نا مهربون بود

وقتی فهمید که اسیرم

با نبودنش میمیرم

راه آزارم و فهمید

گفت همین روزاست که میرم

این چشمم اشک بود و اون خون

در به در بودم و داغون

میدونم بر نمیگرده

بی دستاش دستام چه سرده

رفتنت واسم مسافر مثه مردن پر درده

قلب من خطا نمیکرد

به کسی جفا نمیکرد

واسه بدترین کسا هم

تنها اونارو رد  میکرد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hasti در تاریخ 1348/10/11 و 17:27 دقیقه ارسال شده است

kheili ghashang bod shere ke gozashti kheili khosham omad azashشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 218
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 354
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 593
  • بازدید ماه : 593
  • بازدید سال : 62,362
  • بازدید کلی : 517,168