loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیرعلی بازدید : 317 شنبه 1390/05/29 نظرات (0)

 

به گذارش از سون 7 :7 سال هنوز با تمام هزینه هایی که خانواده ام برایم کرده جنسیتم مشخص نشد و من نگون بخت همچنان باید با کوهی از مشکلات دست و پنجه نرم کنم.

۱۷ سالمه و از وقتی که یادم می آید از زمان کودکی تا کنون یک پایم را به همراه پدر و مادرم در مطب متخصصان پزشکی و پای دیگرم را در آزمایشگاهها ی طبی دیدم.

خیلی ها از تن صدام که خودم نیز نمی دانم شبیه صدای پسرهاست ویا به صدای دخترها می خورد شگفت زده می شوند و بعضیها هم بدون اینکه بدانند مشکلم خدا دادی است و منو خانواده ام در این خصوص هیچ گناهی نداریم مرا مورد تمسخر خود قرار می دهندویا اذیتم می کنند.{#97}

خدایا از این بلا تکلیفی درارش طفلی چه زجری میکشه{#58}

بقیشو تو ادامه مطلب بخونید

به گذارش از سون 7 :7 سال هنوز با تمام هزینه هایی که خانواده ام برایم کرده جنسیتم مشخص نشد و من نگون بخت همچنان باید با کوهی از مشکلات دست و پنجه نرم کنم.

۱۷ سالمه و از وقتی که یادم می آید از زمان کودکی تا کنون یک پایم را به همراه پدر و مادرم در مطب متخصصان پزشکی و پای دیگرم را در آزمایشگاهها ی طبی دیدم.

خیلی ها از تن صدام که خودم نیز نمی دانم شبیه صدای پسرهاست ویا به صدای دخترها می خورد شگفت زده می شوند و بعضیها هم بدون اینکه بدانند مشکلم خدا دادی است و منو خانواده ام در این خصوص هیچ گناهی نداریم مرا مورد تمسخر خود قرار می دهندویا اذیتم می کنند.

در ۱۷ سالگی در سردرگمی شدیدی بسر می برم , هنوز نمی دانم پسرم ویا باید خودم را دختر بدانم، نمی دانم که چه لباسی را باید به تنم کنم، نمی دانم باید لباس دخترانه بپوشم ویا لباس پسرانه برتن کنم وبه همین شکل نمی دانم از چه گروهی باید دوست و رفیق برای خودم پیدا کنم ویا اصلا به مدرسه دخترانه بروم ویا مدرسه پسرانه را برای ادامه تحصیل انتخاب کنم.

البته تاکنون به دلیل نامشخص بودن هویت جنسی ام چندین بار مجبور شده ام که مدرسه ام را عوض کنم ، مثلا وقتی به مدرسه دخترها می رفتم همکلاسیهایم وقتیکه بعد از مدت کوتاهی به هویتم پی می بردند اظهار ترس و وحشت می کردند و با اعتراض کردن در دفتر مدیریت مدرسه نسبت به حضورم در مدرسه ویا کلاسشان واکنش نشان می دادند و در نهایت اعتراضات همکلاسیها و بعضا خانواده های آنان مدیر مدرسه را بر آن می داشت تا عذر مرا بخواهد و پیشنهاد مدرسه پسرانه را به من بدهد.

وقتی که به مدرسه پسرانه می روم نیز در ابتدا مشکل ندارم ، اما بعد از گذشت مدت بسیار کوتاهی هر پسری که پیشنهاد دوستی با مرا می داد ویا با من هم صحبت می شد یا از روی کنجکاوی می خواست از من اطلاعاتی در مورد هویت جنسی ام دریابد ویا به قصد آزار و سو استفاده خودش را به من نزدیک می کرد که همه اینها برای من بسیار عذاب آور و سخت می باشد.

به پیشنهاد خانواده ام برای اینکه کمتر مورد آزار دیگران قرار بگیرم لباس دخترانه می پوشم اما هنگامی که از لباس دخترانه بیرون می آم و رخت مردانه برتنم می کنم دیگران با دیده تحقیر و دلسوزی به من نگاه می کنند وبعضا متاسفانه ماموران نیروی انتظامی بدون اطلاع از وضعیت گیج کننده ام به دلیل بد حجابی به من تذکر می دهند ویا چندین بار از من تعهد گرفتند و حتی برای مدتی بازداشت نیز شدم.

هنوز در مورد آینده شغلی ام هیچ تصمیم نگرفته ام و برنامه خاصی نیز در مورد آینده زندگی ام ندارم.

به دلیل برخوردهای بد همکلاسیها و رفتار نامناسب مدیران ومعلمانم از ادامه تحصیل دلسرد ومنصرف شدم ودربدر بدنبال یک نفری هستم که کاملا مرا درک کند به همین دلیل دوست دارم رفیقی داشته باشم که مثل خودم دو جنسه باشد تا با هم بتوانیم درد دل کنیم و دقیقا بفهمیم که به یکدیگر چه می گوییم.

با این که خیلی دوست دارم پسر باشم اما از پسرها متنفرم و از دوستان پسرم بدلیل آزارهایی که به من می رسانند فاصله می گیرم و در نهایت ایکاش علم پزشکی آنقدر بتواند پیشرفت کند که مشکل من و امثال مرا براحتی حل کند.

 

خلاصه اینکه به خاطر مشکل دوجنسه بودنم از بسیاری از فعالیتهای اجتماعی و مشارکتی ام دور مانده و دوست دارم بیشتر تنها باشم تا در کنار جمع ویا چندین آدم مردم آزار. مثلا آرزو بدلم ماند تا فقط برای یک بار به استخر بروم ویا در دریا شنا کنم.

ایکاش از زندگی خانوادگی ام در آینده خبر داشتم و می دانستم که می توانم ازدواج کنم ، ایکاش در آینده بتوانم بوسیله شخص خاصی مورد پذیرش قرار بگیرم و زندگی مشترکم را شروع کنم ، اما همه اینها مستلزم این می باشد که هویت جنسی ام مشخص شود.

ایکاش روزی برسد که مرا با واژه خانم ویا آقا خطاب کنن و من نیز از دام این همه تعارض نجات یابم.

درخاتمه از پدر ومادرم که بخاطر من خیلی به زحمت افتادند و هزینه های بسیاری را نیز متحمل شدند کمال تشکر را دارم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,109
  • بازدید ماه : 1,109
  • بازدید سال : 62,878
  • بازدید کلی : 517,684