loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیرعلی بازدید : 241 جمعه 1390/08/06 نظرات (0)

مثلا تو خيابون ...(iran)

يه گله پسر اين وره خيابون ...2-3 تا داف اين ور خيابون...

پسر:در حالي كه داره عين پنكه سرشو ميچرخونه تا يه 2-3 تا دخ ميبينه  با كله تواني

 كه داره دستشو تو حلقش فرو ميبره و با كلي خارج شدن اب دهان يه چند تايي

صوتو شوت ميكنه ...يا مثلا همگي ميزنن زيره خنده تا توجه دختر جلب شه اگه جواب

برو ادامه مطلب رو بخون

مثلا تو خيابون ...(iran)

يه گله پسر اين وره خيابون ...2-3 تا داف اين ور خيابون...

پسر:در حالي كه داره عين پنكه سرشو ميچرخونه تا يه 2-3 تا دخ ميبينه  با كله تواني

 كه داره دستشو تو حلقش فرو ميبره و با كلي خارج شدن اب دهان يه چند تايي

صوتو شوت ميكنه ...يا مثلا همگي ميزنن زيره خنده تا توجه دختر جلب شه اگه جواب

 داد  كه هيچ اگه نه ميفتن پشته سرشونو كلي حرفو حديثو ....اوه اوه عجب دافيه

اجازه ميدي جيگرتو بخورم؟؟ خانوم خشگله يه نگا به ما ميندازي عاشقه اون چشاي قهوه ايت شدم...

(Europe)

همه دارن راهه خودشونو ميرن و هيچكي به هيچكي كار نداره مدرسه ها كه تعطيل

 ميشه دوستا باهم ديگه قدم ميزنن تويه خيابونا (دخترو پسر) يا مثلا قبله اينكه برن

 خونه ميرن جايي واسه تفريح در كل عين بچه ادم هر كاري بخوان بكنن ميكنن عقده

اي هم نيستن...

تلفني حرف زدن...(Iran)

پسر: سلام عزيزم خوبي ؟؟ فدات شم الهي دلم واست تنگ شده بود گفتم يه زنگ

به عشقم بزنم...درحالي كه 3 ثانيه پيش به هم اس ميدادن...

خانومم ميخوام عشقمو ببينم؟؟ مياي بيرون ببينمت؟

الان قلبم داره مثله ضربان قلب گنجشك ميزنه برات

دخي: با كلي نازو اينا بذار ببينم كي ميتونم بيااااااااام ....

ببين چند تا سوال داشتم كه ذهنمو مشغول كرده بود!!

پسر: جووووووووووووووووونه دلم بگو:

دختر: چه رنگيو دوست داري ؟؟

بعد دوست داري من چطوري باشم؟؟

چي بپوشم بهم مياد ؟؟ از ارايشم خوشت مياد؟؟

راستي توكه مثله بقيه فكر نميكني؟؟ قصدت از دوستي با من كه ....و اينا نيست؟؟

پسر: اخه الهي دورت بگردم منو با بقيه يكي ميكني به قران به جونه مادرم كه برام

عزيزه ( تو عزيزترياااااااااااا) به مرگم قسم من از اونا نيستم با بقيه فرق دارم....

بعدشم تو هر جور باشي من دوستت دارم و  ميخوامت ...

 

(Europe):

پسر: سلام عزيزم...امروز تصميم دارم برم كارگاهم واسه يكسري كارايه درسيم كه

 نيمه تمومه اگه كنارم باشي خوشحال ميشم وجودت بهم انرژي ميده ...خواستي

بياي من لبه جاده منتظرتم..

دختر: از كمك كردن بهت خوشحال ميشم پس پيشنهادتو قبول ميكنم..پس تا بعد از

 ظهر ميبينمت..

پسر:ok my dear ….bye 

 

هنگامه چت: (IRAN)

پسر: سلاااااااااااااااام جيگر طلا....

دختر: سلام u؟

پسر: هر كي كه تو دوست داشته باشي..

دختر: بچه كجايي ؟؟ چند سالته و .....

پسر: بچه تهرون 22 ساله ودانشجويه رشته هوا فضا خوشگلم  (در واقع بچه داهاته

دوقوزآباده و ساله دوم دبستان ترك تحصيل كرده و 40 ساليم  داره)

دختر: منم تهران ...19 سالمه و دانشجويه رشته رياضي( در بعضي مواقع ايشون اصلا

 دختر نيستن يعني يا  پسر تشريف داره يا زنه مطلقه ست)  

پسر: 0918......اين شمارمه شمارتو ميتونم واسه موقعهاي ضروري داشته باشم؟؟

راستي خوشگلم نميخواد خودشو بهم نشون بده؟؟

دختر: اين شمارم 0918...

خودت گفتي برا موقعهاي ضروريا...

عكسموكه ديدي نظرتم بگو...

پسر: زندگييييييييي تو....چقدر نازي تا حالا كسي بهت گفته كه چقدر شبيه هيلاري

دافي؟؟ خيلي شبيشي

و.....( قرار مدارو كلي حرفايه .... ) بعده 3ساعت چت كردن...

(Europe)

پسر: سلام عزيزم

دختر: سلام

پسر: النا مادرت امروز باهام راجع به افت درسات صحبت كرد گفت كه مريض بودي ازم

 خواست بيامو كمكت كنم...

پس ميخوام بيام ديدنت و هر كمكي كه باشه انجام ميدم...

دختر: تو خيلي خوبي از داشتن دوستي مثله تو خوشحالم...منتظرم..باي..

همين ................

يه جاهايي ميدونم افراطو تفريط كردم ولي در واقع همينجوريه از نظره من ....همه

سره هم كلاه ميذارن يكي زرنگتر از اون يكي سراغه اهدافه خودشه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 224
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 411
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 1,232
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,192
  • بازدید ماه : 2,192
  • بازدید سال : 63,961
  • بازدید کلی : 518,767