loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
مهــــدیه بازدید : 225 یکشنبه 1390/07/10 نظرات (0)

من که میدانم چقدرمیدانم وقتی دلتنگم میشوی آن چشمهای زیبایت بارانی میشود.
میدانم شبها به یادم به ستاره ها خیره میشوی ، و به یاد من به خواب عاشقانه میروی.
 مرا دوست داری ، من که میدانم قلبت تنها برای من است .

برای خوندن بقیش به ادامه مطلب برید 

من که میدانم...

 

من که میدانم چقدر مرا دوست داری ، من که میدانم قلبت تنها برای من است .
میدانم وقتی دلتنگم میشوی آن چشمهای زیبایت بارانی میشود.
میدانم شبها به یادم به ستاره ها خیره میشوی ، و به یاد من به خواب عاشقانه میروی.
به خدا میدانم که خیلی مرا دوست داری ، میدانم تنها به عشق من نفس میکشی.

من که میدانم تنها امیدت رسیدن به من است و میدانم که اینک دلت هوایم را کرده است.
میدانم جای تو در قلبم گرم است و میخواهی تا ابد با من بمانی .
اما تو نمیدانی بر من چه میگذرد؟
اگر تو مرا دوست داری من دیوانه تو هستم ، قلب من بی ارزش است همه وجودم برای تو است.
وقتی دلتنگت میشوم مانند تو اشک نمیریزم ! سرم را به دیوار می کوبم و زار و زار گریه میکنم ! همه به من میگویند دیوانه ام ،به خدا من تنها دیوانه تو هستم .
شبها تو به خواب عاشقانه میروی اما نمیدانی که من خوابی به چشمهای خسته ام نمی آید!مگر یاد تو میگذارد که من به خواب روم ، تا سحرگاه به یادت نشسته ام .
میدانم که تنها به عشق من عاشقترینی ، اما بدان که من به عشق تو مجنون ترینم.
من که میدانم طاقت دوری مرا نداری ، اما این را بدان که من اگر آن سوی دنیا نیز باشم از تو دور نیستم و همیشه در کنار تو هستم ، نگاهی درون قلبت بیندازی مرا میبینی .
من که میدانم طاقت نداری دلشکسته شوی ، به خدا من یک لحظه نیز طاقت شکستن آن دل مهربانت را ندارم .
بیا هر چی میخواهی دلم را بشکن ، چشمهایم را پر از اشک کن ، دل من و چشمانم مال تو است ، اختیارش در دستان تو است.
من که میدانم تو نیز مثل من طاقت نداری دلم را بشکنی و میدانم که دلم برای تو عزیزتر از جانت هست ای بالاتر از جانم.
همه زندگی ام فدای تو ، این قلب عاشقم برای تو ،
قربان آنهمه مهر و محبت و صفای تو


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 205
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 419
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 1,770
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,730
  • بازدید ماه : 2,730
  • بازدید سال : 64,499
  • بازدید کلی : 519,305