loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
هستی جوون بازدید : 251 شنبه 1390/07/16 نظرات (1)

•´¯`•.¸¸.? *`•.¸(¯`•.•´¯)•´¯`•.¸¸.? *`•.¸

بــــــه درده هــــــم اگر خورديم قشنگ اســــــــت

?????????????????????????

يــــــه شانــــه يــــار هــــم بــــوديـــم قشنگ است

?????????????????????????

در ايــــن دنــــــيا کــه پايانش مـــــــــــرگ اســـــــــت

بـــــراي هــــــم اگــــــــر مـــــــرديـــــــم قشنگ اســـت

اينو واسه بهترين دوستات بفرست

برای خوندن بقیه به ادامه مطلب برید

 

•´¯`•.¸¸.? *`•.¸(¯`•.•´¯)•´¯`•.¸¸.? *`•.¸

بــــــه درده هــــــم اگر خورديم قشنگ اســــــــت

?????????????????????????

يــــــه شانــــه يــــار هــــم بــــوديـــم قشنگ است

?????????????????????????

در ايــــن دنــــــيا کــه پايانش مـــــــــــرگ اســـــــــت

بـــــراي هــــــم اگــــــــر مـــــــرديـــــــم قشنگ اســـت

اينو واسه بهترين دوستات بفرست

??????????????????????????

مي خواستم برات چيزي بنويسم قلم نداشتم ، استخوانم را تراشيدم ديدم جوهر ندارد ، رگم را پاره کردم ديدم کاغذ ندارم ، روي قلبم نوشتم هميشه دوستت دارم.

________________

پشت شيشه سکوتم فصل بارون و تگرگه / کاشکي از نگام ميخوندي بعد تو زندگي مرگه.

________________

پر بارون ميشه بي تو ، ابريه چشاي خيسم ، من هم عاشقونه هامو ، واسه چشتات مي نويسم ، من هميشه تو دستام ، واسه تو ستاره دارم ، تو بخواي ستاره هامو ، جاي چشات جا ميزارم.

________________

تقديم به کسي که جنسش کيمياست ، عهدش وفاست ، مهرش صفاست ، حسابش از همه جداست.

________________

سلام خوبي !؟ ميدوني دارم چي ميخورم!؟ حسرت يک لحظه ديدن تو!

_______________

من به چشماي تو محتاجم و بس ، بي تو دق مرگ ميشم کنج قفس ، کاش ميشد بهت بگم دوستت دارم به خدا صحبت عشقه نه هوس.

________________

ميدوني فرق تو با عزراعيل چيه ؟ اگه عزرائيل رو ببينم ميميرم ولي اگه تو رو نبينم ميميرم!

________________

دوباره فال حافظ و دوباره توي فالمي ، هميشه در خيالتم اگر چه بي خيالمي

________________

تقصير هيچکس ديگه نيست ، قصه ما تموم شده ، حيف همه خاطره ها ، به پاي کي حروم شده.

________________

اگر پنهاني از چشمم ولي در خاطرم هستي ، وفا دارم به عهد خود اگر اهل وفا هستي.

________________

تو مپندار که من ياد تو را خواهم برد ، من بدون تو به يک پلک زدن خواهم مرد.

________________

در نهان به آنهايي دل مي بنديم که دوستمان ندارند! و در آشکارا از آناني که دوستمان دارند غافليم! شايد اين است دليله تنهايي ما

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط link2box در تاریخ 1348/10/11 و 1:10 دقیقه ارسال شده است

سلام! لینکدونی افزایش بازدید لینک2باکس از شما دعوت مینماید تا برای بالا بردن تعداد بازدیدهای خود از این لینک باکس استفاده نمایید!برای امتحان یک هفته لینکدونی را در وبتان قرار دهید و مقایسه کنید! طریقه ی ثبت نام : 1-ثبت نام و دریافت کد و قرار دادن آن در بهترین مکان در وبلاگ 2- ارسال لینک به همین راحتی! پس حتما یه سری بزن!link2box.com خدانگهدار!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 211
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 299
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 487
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,447
  • بازدید ماه : 1,447
  • بازدید سال : 63,216
  • بازدید کلی : 518,022