loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
فاطیما بازدید : 150 جمعه 1391/05/06 نظرات (0)

 

در آغوشم که میگیری

آنقدر آرام میشوم

که فراموش میکنم

باید نفس بکشم...

*********************

به ادامه مطلب برید

[تصویر: 13268144271.jpg]



دِلـتَنگــے[تصویر: 13268145681.gif]پيچيدهنيست
يكـدِل
يكـآسمـان[تصویر: 13268145681.gif] ويـكبُغض
وآرزوهاےتـَركخـورده...[تصویر: 13268145681.gif]


......................................................

حتی از اینجا هم معلوم است
من اهل این نزدیک ها نیستم..

جایی دور از تمام فاصله ها زندگی میکنم

بیا از این به بعد اینطور زندگی کنیم
تو خودت باش
... و

من ..هیچکس
اینجا هیچ کسی نباشی..برای خودت کسی میشوی.

......................................................

 

در آغوشم که میگیری

آنقدر آرام میشوم

که فراموش میکنم

باید نفس بکشم...

....................................................................................

با کسی که دوسش داری: فیلم نگاه نکن،
آهنگ گوش نده
قدم نزن
خاطره نساز
...
وقت نبودنش میفهمی چی میگم.
......................................................................................
بگو ، میشنوم !!!
با جان دل میشنوم...
دروغ های شیرینت را راحت بگو ...
نگران نباش ، من همیشه لبخند بر لب دارم....

..............................................................................................

از من فاصله بگیر...
هر بار که به من نزدیک می شوی...

باور می کنم هنوز می شود زندگی را دوست داشت!

از من فاصله بگیر...
خسته ام از امیــــــدهای کوتاه...!

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 294
  • بازدید ماه : 294
  • بازدید سال : 62,063
  • بازدید کلی : 516,869