loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
مهــــدیه بازدید : 236 چهارشنبه 1390/07/20 نظرات (1)

ترانه هاي لس آنجلسي که تنها حاصلش براي ماقر کمر و بزن و بکوب است، باطني بسيار گرانبها و نفيس دارد و ما غافليم از آن که هدف اصلي اين ترانه ها هدايت ماست..و تنها با شنيدنشان به فکر جمع کردن شادباش و رقصيدن ميافتيم …..باور نميکنيد ؟!!! قسمتي از اين گنجينه معنوي و ارزشمند را برايتان آشکار ميسازم و کشف و توجه به مابقي را بعهده خودتان ميگذارم .
(( باشد که مورد هدايت قراربگيريد ))

ادامه مطلبو دریابید

ترانه هاي لس آنجلسي که تنها حاصلش براي ماقر کمر و بزن و بکوب است، باطني بسيار گرانبها و نفيس دارد و ما غافليم از آن که هدف اصلي اين ترانه ها هدايت ماست..و تنها با شنيدنشان به فکر جمع کردن شادباش و رقصيدن ميافتيم …..باور نميکنيد ؟!!! قسمتي از اين گنجينه معنوي و ارزشمند را برايتان آشکار ميسازم و کشف و توجه به مابقي را بعهده خودتان ميگذارم .
(( باشد که مورد هدايت قراربگيريد ))
قسمتي از ترانه مبحث مورد اشاره:


خوشگلا بايد برقصن …. امربه معروف

اي قشنگتر از پريا — تنها تو کوچه نيا… نهي از منکر

مثل يک نورکوچولو اومدي و ستاره شدي اعجاز

برخيز شتربانان بربند کجاوه ……. جهاد

اي خانوم کجا کجا ؟… صيغه فضولي

براي روز ميلاد تن خود – من آشفته رو تنها نذاري ….. رستاخيز – شفاعت

هر کي يارش خوشگله جاش تو بهشته… وعدة الجنت

دلم هوس رطب کرده… روزه

يا منو ببر به خونتون يا بيا به خونه ي ما… جبر و اختيار

پري پري الهي وربپري… نفرين

يه يار خوشگلي دارم… شکر زباني

اگر اون مهندسه ، منم phd ميگيرم… علم اکتسابي

و به شوق فردا که تو راخواهم ديد ، چشم به راه ميمانم…. انتظار فرج

ديگه دوستم نداري ، ديگه دوستم نداري… سعه صدر

ما ميرم به بندر سي هواي ياران…. صله ارحام

افسوس که اين مزرعه را آب گرفته… عذاب الهي

دهقان مصيبت زده را خواب گرفته… الضا لين

من وضو با نفس خيال تو ميگيرم و تو را ميخوانم… وضو- طهارت – نماز

ميرم از شهر تو و يه کوله بار خاطره… هجرت

آره . خودم فداتم… شهادت

يه حلقه طلايي اسمتو روش نوشتم …… ميخوام بيام دستت کنم بياي تو سرنوشتم… نکاح – حق الزوجين

با هم پشت ما کوهه ، نميترسيم ، نميافتيم… وحدت

خداخداي مستون . خداي مي پرستون … به حقه هر چي عشقه ما رو بهم برسون… دعا

بزن باران که دين را دام کردند… تحريف – بدعت

من به رفتن قانعم… قناعت در طلب

شب تولد عشق دلم رو هديه دادم…. زکات

يه ماچ دادو دمش گرم…. اکرام ايتام

نمره ي بيست کلاسو نميخوام…. ايثار

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط milad در تاریخ 1348/10/11 و 17:59 دقیقه ارسال شده است

سلام من بروي 1+کليک کردم شما هم کليک کنيد
آدرس وبلاگ:
http://www.broozdownload.rozblog.com
راستي من براي اداره وبلاگ بروز دانلود که در آينده نزديک تبديل به سايت ميشه نياز به نويسنده دارم اگر تمايل به نويسندگي داريد و اگر بلد نيستند من خودم بهتون ياد ميدم و....
و اگر که به نويسدگي علاقه يا تمايل به نويسندگي داريد به ما خبر دهيد

و اگر مايل به تبادل لينک هستيد ما را با نام"بروز دانلود|بروز ترين سايت دانلود رايگان"لينک کنيد بعد به ما خبر دهيد تا شما را لينک کنيم
راستي تبادل بنر هم ميکنيم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 468
  • بازدید ماه : 468
  • بازدید سال : 62,237
  • بازدید کلی : 517,043