loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیرعلی بازدید : 261 پنجشنبه 1390/05/13 نظرات (0)

هرگز به کسی نگاه نکن وقتی قصد دروغ گفتن داری... هرگز به کسی محبت نکن وقتی قصد شکستن قلبش را داری... هرگز قلبی را قفل نکن وقتی کلیدش را نداری .

---------------------------------------------------

من همان قاب تهی خسته و بی تصویرم که برای تو و تصویر دلت می میرم...

---------------------------------------------------

قلب سرزمین عجیبی است. زیرا هم زادگاه عشق است هم آرامگاه آن !

---------------------------------------------------

سه نفر تو قلبم جا دارن :

1- خدا    2- مادرم     3- پدرم

آخی ، تو نیستی ؟......

.

.

.

.

تو ضربان قلب منی !

---------------------------------------------------

بقیه اس ام اس ها رو در ادامه مطلب بخونید

هرگز به کسی نگاه نکن وقتی قصد دروغ گفتن داری... هرگز به کسی محبت نکن وقتی قصد شکستن قلبش را داری... هرگز قلبی را قفل نکن وقتی کلیدش را نداری .

---------------------------------------------------

اگه چشمم تو رو خواست قول میدم چشممو ببندم، اگه زبونم تو رو خواست قول میدم گازش بگیرم ، اما اگه دلم تو رو خواست چه کار کنم؟؟

---------------------------------------------------

عشق رو اد کن . غم رو دلیت کن . دروغ رو هک کن . از معرفت کپی بگیر . برام اف بذار . و این اس ام اس رو واسه عزیزترینت سند کن …

---------------------------------------------------

به خدای عاشقان سوگند که اگر بدانم که دوسم نداری گریه نمی کنم بلکه آرزو می کنم کسی را دوست بداری که دوستت نداشته باشد.

---------------------------------------------------

خوشبختی را دیروز به حراج گذاشتند ولی حیف که من زاده ی امروزم... خدایا جهنم فرداست پس چرا امروز می سوزم ؟!!!

---------------------------------------------------

نقاشی تو را می کشم ، ولی به جای رنگ قرمز به قلب فلزی ات ضد زنگ می زنم! تا از آسیب اشکهایم در امان باشد !!!

---------------------------------------------------

 هوس بازان کسی را که زیبا می بینند دوست دارند ، اما عاشقان کسی را که دوست دارند زیبا می ببنند!!!

---------------------------------------------------

ما به حساب شما میلیون ها گل بنفشه واریز کردیم!! شما می توانید از طریق مهرکارت برداشت کنید...

---------------------------------------------------

من همان قاب تهی خسته و بی تصویرم که برای تو و تصویر دلت می میرم...

---------------------------------------------------

دوست دارم بمیرم و سیاه پوشت کنم نه آنکه بمونم و فراموشت کنم... 

---------------------------------------------------

قلب سرزمین عجیبی است. زیرا هم زادگاه عشق است هم آرامگاه آن !

---------------------------------------------------

سه نفر تو قلبم جا دارن :

1- خدا    2- مادرم     3- پدرم

آخی ، تو نیستی ؟......

.

.

.

.

تو ضربان قلب منی !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 404
  • بازدید ماه : 404
  • بازدید سال : 62,173
  • بازدید کلی : 516,979