loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیرعلی بازدید : 272 پنجشنبه 1390/06/31 نظرات (1)

احساس تو طروات باران است
بر زخم شکوفه های گل درمان است
هروقت که در هوای تو میچرخم
انگار نفس کشیدنم آسان است

عباس زرگوش

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برای خوندن بقیه به ادامه مطلب برید 

احساس تو طروات باران است
بر زخم شکوفه های گل درمان است
هروقت که در هوای تو میچرخم
انگار نفس کشیدنم آسان است

عباس زرگوش

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باید برای عشق دلی دست و پا کنم
نزدیک چشم تو منزلی دست و پا کنم
دارم برای مرگ دل خود نقشه میکشم
باید بگردم و قاتلی دست و پا کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هرگاه صدای جدیدی سلام می کند
تپش قلب می گیرم!
من دیگر کشش خدا حافظی ندارم
که جواب سلامت را نمی دهم!!...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلتنگی

عین آتش زیر خاکستر است

گاهی فکر میکنی تمام شده

اما یک دفعه

همه ات را آتش میزند . . . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
از بوسه های قلابی تلفنی خسته شدم
از بغل های محکم اس ام اسی
از عشق بازی های داغ چت
از همه خسته ام
تو کنارم باش
هوای تنت کافیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پژمان در تاریخ 1348/10/11 و 14:44 دقیقه ارسال شده است

سلام من یک سایت دارم می خوام بفروشم فقط فقط 200 تومان . به سایت من یه سر بزن ظرر نمیکنی .
http://bia2downlood.newhost.ir
سایت بهتره یا وبلاگ


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 215
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 391
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 993
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,953
  • بازدید ماه : 1,953
  • بازدید سال : 63,722
  • بازدید کلی : 518,528