loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیرعلی بازدید : 255 چهارشنبه 1390/06/16 نظرات (1)

كاش بودی تادلم تنها نبود تا اسیر غصه فردا نبود

كاش بودی تا برای قلب من زندگی اینگونه بی معنا نبود

كاش بودی تا لبان سرد من قصه گوی غصه غمها نبود

كاش بودی تا نگاه خسته ام بی خبر از موج واز دریا نبود

كاش بودی تا زمستان دلم این چنین پرسوز و پرسرما نبود

كاش بودی تا فقط باور كنی بعد تو این زندگی زیبا نبود

نویسنده مطلب : آزاده      تایید شده توسط : امیرعلی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سارا در تاریخ 1348/10/11 و 11:31 دقیقه ارسال شده است

خیلی مطلبش قشنگ بود شکلکشکلک
پاسخ : ممنون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 212
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 299
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 483
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,443
  • بازدید ماه : 1,443
  • بازدید سال : 63,212
  • بازدید کلی : 518,018