loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیرعلی بازدید : 235 شنبه 1390/05/15 نظرات (0)

همچنان چشم به چشمان تو دارم ای دوست
گوشه چشمی بنما بر دل زارم ای دوست

                                                              هر شبم نقش تو ماه شب چشمان منست
                                                              روزها در شب هجرت بشمارم ای دوست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باز دست سرنوشت عشقتو تو دلم گذاشت
                                                         قصه ای که غصه ای دوباره تو چشام گذاشت
حاصل فاصله هامون غم چشای خیسم بود
                                                         حرمت عشق تو بود که رو تنهاییم پا گذاشت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من از تبار تیشه‌ام، با من غمی هست
                                                در ریشه‌ام احساس درد مبهمی هست
جز زخم، این دنیا نخوردم تلخ و شیرین
                                                آیا در آن دنیا امید مرهمی هست؟

                

                           * دوستای گلم بقیه رو در ادامه مطلب بخونید*

 

 

 

هر کجا سازی شنیدی

                          از دلی رازی شنیدی

شعر و آوازی شنیدی

                          چون شدی گرم شنیدن

وقت آه از دل کشیدن

                          یاد من کن، یاد من کن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ترا زیباترین می دانم ای دوست
                                       ز رویت عشق را می خوانم ای دوست
مرا در عاشقی کردی تو مجنون
                                       چه لیلاوش شدی در جانم ای دوست!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟
پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم
تنهاییت برای من …

غصه هایت برای من …

همه بغضها و اشکهایت برای من ..
بخند برایم بخند
آنقدر بلند
تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را…

صدای همیشه خوب بودنت را

دلم برایت تنگ شده
دوستت دارم …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دیدی که درد آمد و طاقت نداشتی           شاید برای درد لیاقت نداشتی

در خویش گم شدی و صداقت نداشتی     پس کو غرور سرخ غزلهای آبی ات     

یادش بخیر رونق شبهای عاشقی            یک لحظه هم به دوریش عادت نداشتی

با دردهای تازه عجب تازه می شدی         هرگز برای شکوه شهامت نداشتی

برخیز و با اشاره ی او مست شو بخند      گر غم نبود حق سعادت نداشتی

(سمیه حمزه ای)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه می شد اگر روزگارم تو باشی

خزانم تو باشی بهارم تو باشی

خدا خواست اینقدر تنها نباشم

گل باغ بی برگ و بارم تو باشی

شنيدم که می آيد از سمت باران

بهاری که اميدوارم تو باشی

فقط يک هوس دارم اينکه هميشه

به هر جا که پا می گذارم تو باشی

صدا کن که در حجم اين بی کسی ها

کنار تو باشم کنارم تو باشی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,115
  • بازدید ماه : 1,115
  • بازدید سال : 62,884
  • بازدید کلی : 517,690