loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیرعلی بازدید : 247 جمعه 1390/06/18 نظرات (1)

در این پست برای شما عزیزان یک مسنجر قدرتمند قرار دادم که میتونید به راحتی به همه امکانات مسنجرتون با استفاده از هر گوشی  موبایلی که دارید دسترسی داشته باشید توجه داشته باشید که این یکی از قدرتمند تترین مسنجرهای تولید شده از توسط شرکت های طراحی نرم افزارهای موبایل هستش که حتی با سرعت کم نتتئن هم سازگاره

من که خودم خیلی ازش راضیم به این امید که رضایت شما عزیزان رو هم جلب کنه

برای دانلود به ادامه مطلب برید

در این پست برای شما عزیزان یک مسنجر قدرتمند قرار دادم که میتونید به راحتی به همه امکانات مسنجرتون با استفاده از هر گوشی  موبایلی که دارید دسترسی داشته باشید توجه داشته باشید که این یکی از قدرتمند تترین مسنجرهای تولید شده از توسط شرکت های طراحی نرم افزارهای موبایل هستش که حتی با سرعت کم نتتئن هم سازگاره

من که خودم خیلی ازش راضیم به این امید که رضایت شما عزیزان رو هم جلب کنه

 

www.seven7.rozblog.com:پسورد زیپ

 

دانلـــــــــــــــــــــــود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر در تاریخ 1348/10/11 و 20:24 دقیقه ارسال شده است

سلام !
لیمو باکس با بازدید بیش از 50000 در روز آماده پذیرش لینک شما !!
اگر لینک باکس را بالای سایتتان بذارید روزی 3 لینک و اگر پایین سایتتان بذارید روزی 2 لینک می گیرید !! این یعنی یک بازدید فوق العاده !!
کد لینک باکس را از سایت گرفته و در قالب خود در جایی مناسب کپی کنید !
منتظر شما هستیم ! جای شما خالیست !
www.limoobox.com
Yahoo ID : limoobox


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 290
  • بازدید ماه : 290
  • بازدید سال : 62,059
  • بازدید کلی : 516,865