loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیرعلی بازدید : 199 دوشنبه 1390/07/11 نظرات (1)

 

غضنفر با دوست دخترش میرن بیرون، گم می شن. دختره می پرسه حالا

چی کار کنیم؟ غضنفر میگه تو برو خونتون، من برای خودم یه فکری می کنم !!!


یکی در خونشو رنگ می کنه بچه هاش گم میشن!


طرف نصف قرص خوابشو ميخوره شب يه چشمش باز ميمونه.

برای خوندن بقیه به ادامه مطلب برید

غضنفر با دوست دخترش میرن بیرون، گم می شن. دختره می پرسه حالا

چی کار کنیم؟ غضنفر میگه تو برو خونتون، من برای خودم یه فکری می کنم !!!


یکی در خونشو رنگ می کنه بچه هاش گم میشن!


طرف نصف قرص خوابشو ميخوره شب يه چشمش باز ميمونه.


یارو از ماه عسل برميگرده ازش ميپرسن : خوش گذشت؟

ميگه : خيلى. ميگن :

خانمت پس چرا گريه ميكنه؟

ميگه : آخه اينو فراموش كرده بودم ببرمش!




 

دوتا غضنفر تصميم ميگيرن فارسي صحبت كنن اولي ميگه پاشو دومي نميپاشم ا

ولي جواب ميده نگو نميپاشم بگو پاشيده نمي شوم.

 

من دلم به حال دخترکانی میسوزد که با گران شدن بنزین گوشه خیابان میمانند


حیف نون می ره بنگاه، می گن یه خونه داریم کنار راه آهنه. سر و صدا زیاده ولی بعد

از یک هفته عادی می شه.

حیف نون می گه: اشکالی نداره، این یک هفته رو می رم پیش داداشم


ترس پسرها از ازدواج ، دل بستن به یک دختر نیست

 بلکه دل کندن از بقیه دختر هاست !!!


اولی: ببخشید با حرف هایم سر شما را درد آوردم.

دومی: نه اختیار دارید، من حواسم جای دیگری بود!



هر کاری می کردن غضنفر رو از زیر آوار زلزله بیرون بیارن نمی گذاشته

 

فقط هی داد میزده من کاری نکردم بابا ، فقط سیفونو کشیدم !


محکوم به اعدام : آخرین آرزوم اینه که پسرم را ببینم…

دادستان : اشکال نداره ، پسرت کجاست ؟

محکوم : من هنوز ازدواج نکرده ام !


يه پيرزن خودشو تو آينه نگاه می کنه

ميگه آينه هم آينه های قديم !


از حیف نون می پرسن اسم کوچک جومونگ چیه ؟

میگه افسانه !

 


اولین دوره المپیک بومی ایران معروف به ایرامپیک:

1- شنا با مانع


2 - کشتی با اسب


3 - پرش روی نیزه

 
4 - شیرجه روی چمن


5 - اسب سواری با الاغ


6 - هاکی روی میخ

7 - گاوبازی با شتر


8 - پرش توی چاه


9 - قایق سواری با آبکش

 
10- پرتاب جانباز با ویلچر


11-...


 

تو قبرس سفینه می سازند برن خورشید!

بهشون میگن چقدر خرین ذوب میشین!

میگن فکر اونجاشم کردیم، اگه طبق برنامه بریم شب میرسیم!


 به غضنفر ميگن: دوست داري بابات بميره ارثش به تو برسه؟


ميگه: نه، دوست دارم بکشنش تا ديه هم بگيرم


 از يارو مي پرسن "دگرگوني" يعني چي؟ ميگه يعني اين گوني نه ، يک گوني ديگه!


 روزی عقابی خسته داشت پرواز میکرد که ناگهان گنجشکی میره طرفش میگه: کاکا

 وسعت پر رو حال میکنی؟ عقابه میگه: برو حوصلتو ندارم! گنجشکه بازم پیله میکنه

 میگه: کا وسعت باله رو حال میکنی؟ عقابه بازم میگه: بروحوصلت و ندارم و گرنه

 میام یه کاری میکنم پرات بریزه! گنجشکه میگه: مردی بیا! عقابه میره طرف گنجشکه

 میزنه پراشو میروزنه گنجشکه در حال افتادان میگه میگه کا هیکل و حال میکنی!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط لطفا عنایت کنید مشکل پیش اومده در تاریخ 1348/10/11 و 20:32 دقیقه ارسال شده است

با عذر خواهی از شما من با شما تبادل لینک انجام داده بودم ولی متاسفانه آدرس قبلی من را مسدود کردند
و از شما درخواست دارم آدرس جدید من را لینک نمایید
در ضمن حتما به وبلاگ من برید می بینید که شما را لینک کردم
------------------
آدرس قبلی ومسدود شده من
www.musicday4.tk
-------------------

آدرس جدید من

موزیک روز,دانلود آهنگ های جدید ایرانی , خارجی , عربی , ترکی
www.musicday2.r98.ir
--------------------
با سپاس فراوان


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 225
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 409
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 1,201
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,161
  • بازدید ماه : 2,161
  • بازدید سال : 63,930
  • بازدید کلی : 518,736