loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
عسل بازدید : 224 دوشنبه 1390/07/25 نظرات (0)

1) در مسير برگشت از مهد کودک : لضا لضا (همان رضا ) من مامانم ميخواد لنج (گنج) طلا بياره ها !
رضا : مامان چيه ؟!   

2) 3 سال بعد
...                                               

ادامه مطلبو بخونید خیلی جالبه                    

 

) در مسير برگشت از مهد کودک : لضا لضا (همان رضا ) من مامانم ميخواد لنج (گنج) طلا بياره ها !
رضا : مامان چيه ؟!   

2) 3 سال بعد
...
در مسير رفت به مدرسه داخل سرويس مدرسه راننده رو به بچه هاي داخل سرويس : همه زود چشاشونو ببندن داريم از کنار يه مدرسه دخترانه رد ميشيم!
جواد : رضا رضا ، دختر چيه ؟

3 ) 5 سال بعد از 3 سال
زنگ تفريح ؛ مدرسه راهنمايي
رضا : جواد من ديشب از بالاي پشت بوم يه چيزي تو حياط خونه همسايه ديدم .
جواد : چي ؟
رضا : دختر ! دختر ! بالاخره ديدم
جواد : جون مادرت ؟! يالاه بگو چه شکلي هستن اينا !

4) 4 سال بعد از قبلي!
سرکوچه جواد اينا
رضا : جواد چيکار داشتي گفتي زود بيا
جواد : رضا ديشب يکي به گوشيم زنگ زد . صداش خيلي عجيب غريب بود . يواشکي حرف ميزد و ميگفت يه دختره و از من ميپرسيد آيا پسرم ؟!
رضا : تو چي گفتي ؟
جواد : گفتم آره پسرم و بعدش دختره غش کرد !

5 ) 6 سال بعد ؛ دانشگاه
جواد : رضا راسته ميگند پشت اين ديواره پر از دختره ؟!
رضا : آره منم شنيدم.ميشنوي دارن ميخندن !
جواد : مگه اونا هم ميخندن ؟

6 ) چند سال بعد ، شب خواستگاري
جواد : ببخشيد يعني الان شما واقعا يه دختريد ؟!  
7 ) چند ماه بعد ، شب ازدواج
جواد : خوب الان بايد چيکار کنيم ؟!
خانم : هيچي ديگه ،خسته ايم بايد بخوابيم.شما هم برو تو اتاق خودت بخواب!

8 ) خيلي سال بعد ، دوران کهولت
جواد : ديشب مادر خدا بيامرزم به خوابم اومد گفت نميخواهيد بچه بياريد ؟
خانم : از کجا بياريم . تو جهيزيه من که بچه نبود ، تو چرا نخريدي يه دونه ؟

9) خيلي سال بعد.....

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 212
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 299
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 485
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,445
  • بازدید ماه : 1,445
  • بازدید سال : 63,214
  • بازدید کلی : 518,020