loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
هستی جوون بازدید : 239 یکشنبه 1390/07/24 نظرات (2)

خدايا پس چرا من زن ندارم؟

زني زيبا و سيمين تن ندارم؟

دوتا زن دارد اين همسايه ما

همان يک دانه را هم من ندارم

آزانس ملکي امشب گفت به من:

مجرد, بهر تو مسکن ندارم

چه خاکي بر سرم بايد بريزم؟

من بيچاره آخر زن ندارم

خداوندا تو ستارالعيوبي

ادامه مطلب رو بخونيد

خدايا پس چرا من زن ندارم؟


زني زيبا و سيمين تن ندارم؟


دوتا زن دارد اين همسايه ما


همان يک دانه را هم من ندارم


آزانس ملکي امشب گفت به من:


مجرد, بهر تو مسکن ندارم


چه خاکي بر سرم بايد بريزم؟


من بيچاره آخر زن ندارم


خداوندا تو ستارالعيوبي


وبر اين نکته سوءظن ندارم


شدم خسته دگر از حرف مردم


تو ميداني دل از آهن ندارم


تجرد ظاهرا”عيب بزرگي است


من عيب ديگري اصلا ندارم


خودم ميدانم اين ” اصلا ”  غلط بود


در اينجا قافيه ليکن ندارم


تو عيبم را بپوش و هديه اي ده


خبر داري نيکول کيدمن ندارم؟


اگر او را فرستي ديگر از تو


گلايه قد يک ارزن ندارم

winksmiley

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 90
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 225
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 375
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 614
  • بازدید ماه : 614
  • بازدید سال : 62,383
  • بازدید کلی : 517,189