loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیرعلی بازدید : 222 سه شنبه 1390/05/18 نظرات (0)
از راه دور تو را می پرستم ای قبله ی امید من ...

از راه دور به تو عشق می ورزم تا دیگر این فاصله ها رو احساس نکنی ...

از راه دور درد دلهای خودم رو به تو می گویم ...

تو را در اغوش محبت های خودم می فشارم ...

اری از همین راه دور میتوان دست در دستانم بگذاری و با هم قدم بزنیم ...

به خواب عاشقی میروم تا این رویا برایم زنده شود ...

خاطره هایمان را همیشه در ذهنم مرور میکنم ...

و هیچ گاه نمیگذارم که خاطره های لحظه ی دیدارمان از ذهنم دور شود ...

این فاصله ها را با محبت و عشقم از بین میبرم ...

کاری میکنم که همیشه احساس کنی در کنار منی ...

و این است برایم یک خواب عاشقانه ...

خواب نگاه به چشمان هم،خواب با هم بودنمان ...

اری و این است یک فاصله ی عاشقونه ...

... دوســــت دارم از تـــه دل ای زیبــــــــــــــــای من

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 90
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 230
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 382
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 621
  • بازدید ماه : 621
  • بازدید سال : 62,390
  • بازدید کلی : 517,196