loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیرعلی بازدید : 259 شنبه 1390/07/02 نظرات (0)

توی اتاق رختکن کلوپ گلف وقتی همه آقایان جمع بودند ، یهو یه موبایل رو یه نیمکت شروع می کنه به زنگ زدن مردی که نزدیک موبایل نشسته بود دکمه بلندگو را فشار میده و شروع میکنه به صحبت بقیه آقایون هم مشغول گوش کردن به صحبت میشن ......

مرد: الو....... صدای زن از اون طرف خط

{#22}برای خوندن بقیه جریان به ادامه مطلب برید{#34}

توی اتاق رختکن کلوپ گلف وقتی همه آقایان جمع بودند ، یهو یه موبایل رو یه نیمکت شروع می کنه به زنگ زدن مردی که نزدیک موبایل نشسته بود دکمه بلندگو را فشار میده و شروع میکنه به صحبت بقیه آقایون هم مشغول گوش کردن به صحبت میشن ......

مرد: الو....... صدای زن از اون طرف خط

زن: الو، سلام عزیزم تو هنوز توی کلوپ هستی؟

مرد: آره ....

زن: من توی یه فروشگاه بزرگ هستم اینجا یه کت چرمی خشگل دیدم که فقط 1000دلاره ،اشکالی نداره اگه بخرمش.

مرد: نه، اگه این قدر دوستش داری اشکالی نداره.

زن: من یه سری هم به نمایشگاه مرسدس بنز زدم و مدل های جدید 2006 را دیدم یکی شان خیلی قشنگ بود قیمتش 260000 دلار بود.

مرد: باشه عزیزم ولی با این قیمت سعی کن ماشین با تمام امکانات بخری .

زن: عالیه ،اوه....یه چیز دیگه ...اون خونه ای را که قبلا می خواستیم دوباره توی بنگاه گذاشتن برای فروش ،میگن 950000 دلاره .

مرد: خوب ....برو تا فروخته نشده پولشو بده ،ولی سعی کن 900000دلار بیشتر ندی.

زن: خیلی خوبه، بعدا میبینمت عزیزم.... خداحافظ

مرد: خداحافظ

بعد مرد یه نگاهی به آقایونی که با حسرت نگاهش میکردن می اندازه و میگه : ببخشید آقایون شما نمیدونید که این گوشی مال کیه...........؟!!!!!!!!!!!!!!

نتیجه اخلاقی : هیچ وقت موبایلتون جا نذارین......

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 474
  • بازدید ماه : 474
  • بازدید سال : 62,243
  • بازدید کلی : 517,049