loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیرعلی بازدید : 255 شنبه 1390/07/16 نظرات (0)

خونه مشغول کاربودم که دخترم بدو بدو اومد و پرسید .

دختر : مامان تو زنی یا مردی ؟

مادر : زنم دیگه پس چی ام ؟

دختر : بابا ، چی اونم زنه ؟

مادر : نه مامانی بابا مرده .

...... خیلی باحاله بخونید مطمئنم خوشتون میاد

برای خوندن بقیه به ادامه مطلب سفر کنید

خونه مشغول کاربودم که دخترم بدو بدو اومد و پرسید .

دختر : مامان تو زنی یا مردی ؟

مادر : زنم دیگه پس چی ام ؟

دختر : بابا ، چی اونم زنه ؟

مادر : نه مامانی بابا مرده .

دختر : راست میگی مامان ؟

مادر : آره چطور مگه ؟

دختر : هیچی مامان ! دیگه کی زنه ؟

مادر : خاله مریم ، خاله آرزو ، مامان بزرگ

دختر : دایی سعید هم زنه ؟

مادر : نه اون مرده !

دختر : از کجا فهمیدی زنی ؟

مادر : فهمیدم دیگه مامان، از قیافه ام .

دختر : یعنی از چی ؟ از قیافه ات؟

مادر : از اینکه خوشگلم ،

دختر : یعنی هر کی خوشگل بود زنه‌ ؟

مادر : اره دخترم

دختر : بابا از کجا فهمید مرده

مادر : اونم از قیافش فهمید . یعنی بابایی چون ریش داره و ریشهاشو میزنه و زیاد

خوشگل نیست مرده !

دختر : یعنی زنا خوشگلن مردا زشتن ؟

مادر : آره تقریبا .

دختر : ولی بابایی که از تو خوشگل تره

مادر : اولا تو نه شما بعدشم باباییت کجاش از من خوشگل تره ؟

دختر : چشاش

مادر : یعنی من زشتم مامان ؟

دختر : آره

مادر : مرسی

 

دختر : ولی دایی سعید هم از خاله خوشگلتره !!

مادر : خوب مامان بعضی وقتها استثنا هم هست

دختر : چی اون حرفه که الان گفتی چی بود

مادر : استثنا یعنی بعضی وقتها اینجوری میشه

دختر : مامان من مردم

مادر : نه تو زنی

دختر : یعنی منم زشتم

مادر : نه مامان کی گفت تو زشتی تو ماهی ، ولی تو الان کودکی

دختر : یعنی من زن نیستم ؟

مادر : چرا جنسیتت زنه ولی الان کودکی

دختر : یعنی چی ؟

مادر : ببین مامان همه ی آدما شناسنامه دارن که توی شناسنامه شون جنسیتشون مشخص

میشه جنسیت تو هم توی شناسنامه ات زنه .

دختر : یعنی منم مامانم ؟

مادر : اره دیگه تو هم مامان عروسکهاتی

دختر : نه ، مامان واقعی ام ؟

مادر : خوب تو هم یه مامان واقعی کوچولو برای عروسکهات هستی دیگه

دختر : مامان مسخره نباش دیگه من چی ام

مادر : تو کودکی

دختر : کی زن میشم

من : بزرگ شدی

دادرتر : مامان من نفهمیدم کیا زنن ؟

مادر : ببین یه جور دیگه میگم . کی بتو شیر داده تا خوردی بزرگ شدی

دختر : بابا

مادر : بابات کی بتو شیر داد ؟ !!!!!!!!!!

دختر : بابا هر شب تو لیوان سبزه بهم شیر میده دیگه

مادر : نه الان رو نمی گم ، کوچولو بودی ؟

دختر : نمی دونم

مادر : نمی دونم چیه ؟ من دادم دیگه

دختر : کی؟

مادر : ای بابا ببین مامان جون خودت که بزرگ بشی کم کم می فهمی .

دختر : الان می خوام بفهمم .

مادر : خوب هر کی روسری سرش کنه زنه هر کی نکنه مرده

دختر : یعنی تو الان مردی میریم پارک زن میشی

مادر : نه ببین ، من چیه تو میشم ؟

دختر : مامانم

مادر : خوب مامانا همشون زنن و باباها همشون مردن

دختر : آهان فهمیدم .

مادر : خدا خیرت بده که فهمیدی ، برو با عروسکهات بازی کن

 

****

نیم ساعت بعد

دختر : مامان یه سوال بپرسم

مادر : بپرس ولی در مورد زن و مرد نباشه ها

دختر : در مورد ماهی قرمزه است .

مادر : خوب بپرس

دختر : مامان ماهی قرمزه زنه یا مرده !!

.

بچه گیر داده ها!ول کن نیست!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 200
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 377
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 871
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,831
  • بازدید ماه : 1,831
  • بازدید سال : 63,600
  • بازدید کلی : 518,406