loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیرعلی بازدید : 217 پنجشنبه 1390/05/13 نظرات (0)

می دونی سخت ترین لحظه تو زندگی یه آدم چیه ؟ وقتی بفهمی واسه کسی که تمام زندگیته فقط یه تجربه ای...

---------------------------------------------------

قطار می رود....تو می روی..... تمام ایستگاه می رود............

 و من چقدر ساده ام که سالهای سال ،در انتظار تو

 کنار این قطار رفته ایستاده ام

 و همچنان به نرده های ایستگاه رفته تکیه داده ام!!(قیصرامین پور)

---------------------------------------------------

بقیه اس ام اس ها را در ادامه مطلب بخونید

می دونی سخت ترین لحظه تو زندگی یه آدم چیه ؟ وقتی بفهمی واسه کسی که تمام زندگیته فقط یه تجربه ای...

---------------------------------------------------

قطار می رود....تو می روی..... تمام ایستگاه می رود............

 و من چقدر ساده ام که سالهای سال ،در انتظار تو

 کنار این قطار رفته ایستاده ام

 و همچنان به نرده های ایستگاه رفته تکیه داده ام!!(قیصرامین پور)

---------------------------------------------------

 سخته یکی بهت بگه ستاره شو بچینمت...

بعد از یه عمر بهت بگه...

دیگه نیا ببینمت...!!!!

---------------------------------------------------

 چه کسی چه گلی دوست دارد؟

نجار : میخک

دندانپزشک : مینا

سارق : شب بو

منجم : کوکب

قصاب : گاو زبان

و من : تو رو ...

---------------------------------------------------

2+2=4

3+3=6

4+4=8

ای خدا...چند+چند میشه اون اندازه ای که خواننده ی این اس ام اس رو دوست دارم؟

---------------------------------------------------

وقعی که می خواستمت می ترسیدم نگات کنم،موقعی که نگات کردم ترسیدم باهات حرف بزنم. موقعی که باهات حرف زدم ترسیدم نازت کنم،موقعی که نازت کردم ترسیدم عاشقت بشم حالا که عاشقت شدم میترسم از دستت بدم !

---------------------------------------------------

عشق محکومی است که محاکمه نمی شود....دیوانه ایست که معالجه نمی شود....بیگانه ایست که شناخته نمی شود....سکوتی است که شکسته نمی شود....وفریادی ایست که آرام نمی شود .

---------------------------------------------------

دو تا آدم برفی در دو طرف رودخانه ای با دیدن هم عاشق هم می شن . اونا از عشق هم آب شدن تا شاید تو آب رودخانه بهم برسن !!!

---------------------------------------------------

الهی همیشه مثل چراغ راهنمایی باشی لپت همیشه قرمز،روی دشمنات زرد دلت همیشه سبز!

---------------------------------------------------

 جارو برقی با اینکه میدونه زباله راه نفسشو میبنده بازم هورتش میکشه .

جارو برقیتم آشغال !!!!

---------------------------------------------------

هنوز در پی جراح زبر دستی میگردم که سرنوشت مرا به تو پیوند بزند ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 202
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 378
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 879
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,839
  • بازدید ماه : 1,839
  • بازدید سال : 63,608
  • بازدید کلی : 518,414