loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیرعلی بازدید : 207 پنجشنبه 1390/05/13 نظرات (0)

كنار هر قطره ي اشكم هزار خاطره دفنه

اينقدر خاطره داري كه گويي قدر يك قرنه

گلو ميسوزه از عشقت  عشقي كه مثه زهره

ولي بي عشق تو هر دم خنده با لبهاي من قهره

درسته با مني اما به اين بودن نيازارم

تو كه حتي با چشماتم نميگي باز دوست دارم

اگه گفتي دوست دارم فقط بازي لبهات بود

وگرنه رنگ خودخواهي نشسته روي چشمات

هر چي عشقه توي دنيا من ميخواستم مال ما شه

اما تو هيچ وقت نذاشتي بينمون غصه نباشه

ادامه شعر رو مي تونيد در ادامه مطلب بخونيد

كنار هر قطره ي اشكم هزار خاطره دفنه

اينقدر خاطره داري كه گويي قدر يك قرنه

گلو ميسوزه از عشقت  عشقي كه مثه زهره

ولي بي عشق تو هر دم خنده با لبهاي من قهره

درسته با مني اما به اين بودن نيازارم

تو كه حتي با چشماتم نميگي باز دوست دارم

اگه گفتي دوست دارم فقط بازي لبهات بود

وگرنه رنگ خودخواهي نشسته روي چشمات

هر چي عشقه توي دنيا من ميخواستم مال ما شه

اما تو هيچ وقت نذاشتي بينمون غصه نباشه

فكر ميكردم با يه بوسه با تو هم خونه مي مونم

نمي دونستم نميشه اخه بي تو نمي تونم

گله ميكنم من از تو از تو كه اين همه بي رحمي

هزار بار مردم از عشقت تو كه هيچ وقت نمي فهمي

گله ميكنم من از تو از تو كه اين همه بي رحمي

هزار بار مردم از عشقت تو كه هيچ وقت نمي فهمي

چشام هم زاده اشك و خون دلم همسايه ي اهه ...

زمونه گرگ و عشق تو شبيه مكر روباهه ...

شدم چوپان ساده لوح كنار گله ي احساس

چه رسمي داره اين گله سر چنگال پر دعوا

تو اينقدر خواستني هستي كه اين گله نمي فهمه

اگه لبخند به لب داري دلت از سنگ و بي رحمه

ببخش خوبم اگه اين عشق كينه ي تو رو رو كرد

نفرين به دل ساده كه به چنگال تو خون كرد

هر چي عشقه توي دنيا من ميخواستم مال ما شه

اما تو هيچ وقت نذاشتي بينمون غصه نباشه

فكر ميكردم با يه بوسه با تو هم خونه مي مونم

نمي دونستم نميشه اخه بي تو نمي تونم

گله ميكنم من از تو از تو كه اين همه بي رحمي

هزار بار مردم از عشقت تو كه هيچ وقت نمي فهمي

گله ميكنم من از تو از تو كه اين همه بي رحمي

هزار بار مردم از عشقت تو كه هيچ وقت نمي فهمي

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 353
  • بازدید ماه : 353
  • بازدید سال : 62,122
  • بازدید کلی : 516,928